Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΘΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ (ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ)


Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΝ-ΛΟΓΟ* ΚΑΙ ΝΟΗΜΩΝ ΟΝ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΤΑΣΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ. ΑΡΑ, Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΔΡΑΖΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΑΙ ΚΥΚΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΥΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ. 

*ΛΟΓΟΣ ΙΣΟΝ ΝΟΥΣ, ΓΙ’ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝ-ΛΟΓΟ ΟΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΝΟΥ.

ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΝ-ΛΟΓΩΝ ΟΝΤΩΝ ΜΕ ΚΟΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΝΟΥ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΥΣ ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ Η ΚΟΙΝΩ-ΝΙΑ

ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΥΝ-ΘΕΤΟΥΝ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Η ΛΕΞΗ ΘΕΣΗ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑ ΤΙΘΗΜΙ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΘΕΤΩ - ΤΟΠΟΘΕΤΩ. ΘΕΤΩ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ. ΟΠΟΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΘΕΜΕΛΙΟ, ΘΕΣΜΟΣ, ΘΕΜΙΤΟΣ, ΘΕΜΙΣΤΟΣ (ΔΙΚΑΙΟΣ), ΘΕΣΜΙΟΣ (ΝΟΜΙΜΟΣ) ΘΕΜΙΣ (ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ). ΛΕΞΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΣΟΥ Η ΘΕΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΟΥ.

ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΜΙΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΘΕΜΙΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΑΝΕΛΙΧΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΡΗΜΑ ΤΙΘΗΜΙ Η’ΑΛΛΙΩΣ ΘΕΤΩ ΩΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΝΟΗΣΗ ΝΑ ΣΥΝ-ΘΕΣΕΙΣ ΣΥΝ-ΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΟΥ. ΛΕΞΕΙΣ ΟΠΩΣ ΝΟΥ-ΘΕΤΩ, ΠΡΟΣ-ΘΕΤΩ, ΘΕΤΙΚΟΣ ΚΛΠ.

ΜΙΑ ΛΕΞΗ Η ΟΠΟΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ «ΘΕΤΩ» ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΕΘΟΣ.

ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΗΘΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΩΝ , ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΩΝ ΑΡΕΤΗΣ.

ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΟΥΜΕ, ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΘΩΡΑΚΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΟΣ ΟΠΟΥ Η Θ-ΕΣΗ ΣΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ Μ-ΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΘΩΡΑΚΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΑΠΟ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΛΑΨΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΘΕΣΗ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΒΓΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΛΟΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΣΟΥ.

ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΤΗΝ Μ-ΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝ-ΛΟΓΟ ΟΝ. ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΝΟΥ. ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΟΝ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΕ ΕΘΟΣ. ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΟΥ ΤΟ ΗΘΟΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΘΟΣ.

ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΘ-Ν-ΟΣ. ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ «Ν» ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΘΩΡΑΚΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΘΟΣ. ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ «Ν» ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ-ΚΩΔΙΚΑΣ
«ΕΘΝΟΣ» ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΙΕΡΗ ΤΕΤΡΑΔΑ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΟΠΟΥ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΩΝΗΕΝΤΑ ΔΙΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΑΛΛΟ (Ε – Θ – Ο – Σ).

ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ "ΕΘΝΟΣ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΕ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝ-ΘΕΤΟΥΝ. ΕΠΙΣΗΣ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣ-ΘΕΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ, ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ 555 ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΠΑΝΙΕΡΟΙ ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΟΛΙΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ.



*ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 555 ΠΑΝΙΕΡΟΥΣ ΕΛΛΑΝΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΕΔΩ: https://www.aitherikigrafi.gr/555-panieroi-ellanioi-kodikes-dimiourgias

ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣ-ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΩΔΙΚΑ «ΕΘΝΟΣ» Η ΟΠΟΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ 555 ΠΑΝΙΕΡΟΥΣ ΕΛΛΑΝΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ. ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ "ΕΘΟΣ" ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ 1 2 3 4 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 5 ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ, Ο ΘΕΙΟΣ ΝΟΥΣ.



ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΑΝ ΜΕ ΝΟΗΣΗ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ.

ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΟ «ΕΘΟΣ» ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΙΟΤΙ ΘΕΤΕΙ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ  ΟΠΟΙΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝ-ΘΕΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΗΘΗ, ΕΘΙΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝ-ΗΘΕΙΕΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ-ΘΕΤΗΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΑΕΝΑΗ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΙΔΙΑ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ Η’ ΑΛΛΙΩΣ.....




ΕΘΝΟΣ....ΤΟ ΕΘΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ......Ο ΘΕΙΟΣ ΝΟΥΣ.....

ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΠΟ ΑΚΡΑΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Η ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΟΥΝ ΜΟΙΡΑΙΕΣ. ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ* ΚΑΙ ΣΚΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΡΘΡΟΥ, ΟΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΑΔΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΠΟΥ Η ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΘΟΣ (ΕΛΛΕΙΨΗ) ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΑΚΡΑΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (ΥΠΕΡΒΟΛΗ) ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΟΝΟ ΠΑΡΑΓΕΙ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΝΟΥ. 

*Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ)

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΟΥ ΜΕ ΑΞΙΕΣ, ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ. ΓΙΑΤΙ Η ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΘΕΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΥΡΩ ΣΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΝΟΗΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΝΟΥ. ΘΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΘΟΥΣ ΣΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛ-ΗΘΕΙΕΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΥΣ, ΘΑ ΣΕ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΣΟΥ. 

ΟΠΟΥ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ. ΟΠΟΥ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑ. ΟΠΟΥ Η ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΟΠΟΥ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΗ. ΟΠΟΥ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΟΥ ΘΕΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΛΗ-ΘΕΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ.



ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΦΑ ΩΜΕΓΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ...
ΑΠΕΙΡΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΘΥΜΙΣΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ! ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΩΤΙΣΕ ΤΙΣ ΕΝ-ΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙ-ΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ....

ΣΗΜΑΙ-ΝΩ = ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΝΟΥ!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ "ΙΕΡΑΡΧΕΙΑ ΤΩΝ 9 ΕΝΝΕΑ" ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΧΑΡΑΞΕ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ ΜΕ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΑΝΔΡΕΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ:


ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΕ ΗΡΘΕ Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΘΕΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ. ΗΡΘΕ Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΟΥ ΘΕΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΦΑ ΩΜΕΓΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ.



Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.