Ο ΝΟΜΟΣ ΓΕΝΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΓΕΝΝΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥ
ΑΡΑ, ΝΟΜΟΣ Η ΑΦΘΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΣ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ. ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΕΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΑΜΦΙΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΦΘΟΝΗ ΑΦΘΟΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΦΘΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΗ. ΟΠΟΥ Η ΑΦΘΟΝΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΦΘΟΝΙΑΣ. ΚΑΙ ΩΣ ΝΟΜΟΣ ΑΠΟΛΥΤΟΣ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ, ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ.
ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΤΟ ΓΕΝΝΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑ. ΑΡΑ, Ο ΝΟΜΟΣ ΓΕΝΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ.
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΦΘΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΘΟΝΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
ΑΡΑ, ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΘΕΙΑ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ Η ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΕΝΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ ΓΕΝΝΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥ, ΟΠΟΥ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ Ή ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΤΗΤΑ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΕΔΕΙΞΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩ, ΟΛΟΤΗΤΑ.
ΕΙΝΑΙ 2 ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ, ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΝ ΑΛΛΑ ΙΔΙΩΝ, ΤΑΥΤΟΣΗΜΩΝ ΟΛΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΑΜΦΙΔΡΟΜΗΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΟΠΩΣ :
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΠΩΣ ΑΠΟΤΥΠΩΘΗΚΕ, ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΓΕΝΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ.
ΑΡΑ, Ο ΝΟΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑ ΝΟΜΟ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.
ΑΡΑ, ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ.
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ, ΕΓΙΝΕ ΝΟΜΟΣ.
ΔΙΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΕΝΝΑ ΝΟΜΟ.
ΑΡΑ, ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΝΟΜΟΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ.
ΟΠΟΥ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΕΛΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΣΤΑ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟΧΩΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΘΕΙΑΣ 9 ΕΝΝΕΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ, ΓΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ:
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΤΩΝ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΩΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:
https://
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.