Επιχειρήσεις: Παγκόσμια ανησυχία στο χρηματοοικονομικό σύστημα του πλανήτη έχει προκαλέσει η διαφαινόμενη χρεοκοπία του μεσιτικού κολοσσού Evergrande, με τα χρέη του φτάνουν τα 302 δισ. ευρώ!

Οι κινεζικές αρχές ενημέρωσαν τις μεγάλες τράπεζες της χώρας ότι η Evergrande Group δεν θα είναι σε θέσει να πληρώσει τους τόκους δανείων που πρέπει στις 20 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, σε μια ακόμα ένδειξη του μεγάλου οικονομικού αντίκτυπου που έχει η κρίση χρέους που αντιμετωπίζει ο κινεζικός κολοσσός των ακινήτων.


Τα οικονομικά προβλήματα του δεύτερου μεγαλύτερου κατασκευαστή ακινήτων της Κίνας έχουν ήδη προκαλέσει την οργή επενδυτών αλλά και αγοραστών κατοικιών, ενώ έχουν αυξήσει τους κινδύνους για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της χώρας.

Το υπουργείο Στέγασης και Αστικής-Αγροτικής Ανάπτυξης (MOHURD) της Κίνας πραγματοποίησε συνάντηση με τους τραπεζίτες αυτή την εβδομάδα, όπως αποκαλύπτει το Bloomberg, επικαλούμενο πηγές με γνώση του θέματος. Το δημοσίευμα αναφέρει ακόμη ότι η Evergrande συνεχίζει τις διαπραγματεύσεις της με τις τράπεζες με στόχο τη δυνατότητα καθυστέρησης των πληρωμών και αναβολή ορισμένων δανείων.

Οι ρυθμιστικές αρχές έχουν προειδοποιήσει ότι η υπόθεση της Evergrande ενέχει ευρύτερους κινδύνους για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της χώρας εάν δεν περιοριστούν οι υποχρεώσεις της εταιρείας που αγγίζουν το ποσό των 305 δισ. δολαρίων.

Η Evergrande ανακοίνωσε στο χρηματιστήριο ότι έχει προσλάβει δύο συμβούλους για να διερευνήσουν τις οικονομικές επιλογές της, ενώ προειδοποίησε για τον κίνδυνο αθέτησης πληρωμών εν μέσω της πτώσης που καταγράφουν οι πωλήσεις ακινήτων και λόγω της έλλειψης προόδου στην προσπάθεια εκποίησης λοιπόν περιουσιακών στοιχείων.

Εξέλιξη που σύμφωνα με αναλυτές προμηνύει την αναδιάρθρωση του χρέους της εταιρείας και την εξυγίανση της, με πολλούς εξ αυτών να προβλέπουν παρέμβαση των κινεζικών αρχών για αποφυγή της κατάρρευσης που θα είχε τεράστιο αντίκτυπο σε πολλούς κλάδους.

Εν τω μεταξύ, ο οίκος αξιολόγησης S&P προχώρησε σε νέα υποβάθμιση της πιστοληπτικής αξιολόγησης της Evergrande σε «CC» από «CCC», με αρνητικές προοπτικές, επικαλούμενος τη μειωμένη ρευστότητα της εταιρείας και τους κινδύνους αθέτησης πληρωμών, και λαμβάνοντας υπόψη την πιθανότητα αναδιάρθρωσης του χρέους της.

Τον κώδωνα του κινδύνου για τους κινδύνους που ενέχει μια χρεοκοπία του ομίλου Evergrande για πολλούς κλάδους επεσήμανε σε έκθεσή του αργά την Τρίτη και ο οίκος αξιολόγησης Fitch, προσθέτοντας ωστόσο ότι ο συνολικός αντίκτυπος στον τραπεζικό τομέα θα ήταν διαχειρίσιμος.

Σημειώνεται ότι η Fitch υποβάθμισε την κινεζική Evergrande Group σε «CC» από «CCC+» στις 7 Σεπτεμβρίου, επισημαίνοντας τότε ότι θεωρεί πιθανή κάποιου είδους αθέτηση πληρωμών. Η Fitch ανέφερε ότι οι τράπεζες και άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα κατέχουν δάνεια της Evergrande ύψους 572 δισ. γουάν (88,8 δισ. δολάρια), προσθέτοντας ωστόσο ότι το τραπεζικό σύστημα μπορεί να έχει έμμεση έκθεση στους προμηθευτές του κατασκευαστή ακινήτων, οι οποίοι έχουν απαιτήσεις ύψους 667 δισ. γουάν.


Η επενδυτική τράπεζα Goldman Sachs προειδοποίησε, επίσης, σε σημείωμά της την Τετάρτη ότι η κρίση χρέους της Evergrande Group θα μπορούσε να εγκυμονεί κινδύνους διάχυσης της κρίσης στον ευρύτερο τομέα ακινήτων της Κίνας.



«Πιστεύουμε ότι περαιτέρω αναταράξεις στις δραστηριότητες ανάπτυξης ακινήτων της εταιρείας μπορεί να είναι πολύ αρνητικές για την ψυχολογία μεταξύ των εγχώριων αγοραστών ακινήτων και των επενδυτών, κλίμα που ενδεχομένως να επεκταθεί και στον ευρύτερο τομέα των ακινήτων», αναφέρουν οι Kenneth Ho και Chakki Ting της Goldman Sachs.


Εάν η δραστηριότητα ανάπτυξης ακινήτων καταστεί δυνατόν να διατηρηθεί ως συνεχιζόμενη, αυτό θα μπορούσε να αμβλύνει τον κίνδυνο μετάδοσης, προσθέτουν οι αναλυτές της Goldman Sachs.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η JPMorgan, η οποία προειδοποίησε για τον κίνδυνο των επιπτώσεων στον κινεζικό κλάδο ακινήτων. «Η επιτάχυνση των πρόσφατων εξελίξεων πιστεύουμε ότι απαιτεί πρόσθετους ελιγμούς από την κυβέρνηση προκειμένου να αποτραπεί πιθανή μετάδοση”, αναφέρει η επενδυτική τράπεζα σε σημείωμά της, προσθέτοντας ότι πρέπει να συνεχιστούν οι δραστηριότητες της εταιρείας για την προστασία των συμφερόντων πελατών και προμηθευτών.

Επιχειρήσεις: Προσπάθειες αναδιάρθρωσης του χρέους.. μαμούθ!

Την ίδια ώρα, ο Κινέζος δισεκατομμυριούχος Hui Ka Yan πιθανότατα έχει ξεκινήσει ήδη την αναδιάρθρωση του υπέρογκου χρέους της Evergrande, το συνολικό ύψος του οποίου ανέρχεται στα 302 δισ. δολάρια, καθώς ο κινεζικός κολοσσός των ακινήτων έχει σημειώσει μηδαμινή πρόοδο στην προσπάθειά του να αποφύγει την εντεινόμενη κρίση χρέους που οδήγησε σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας έξω από τα κεντρικά του γραφεία.

Άλλωστε, όπως αναφέρει η εισηγμένη στην αγορά του Χονγκ Κονγκ Evergrande σε γνωστοποίηση που απέστειλε στο χρηματιστήριο την Τρίτη, έχει ήδη προσλάβει δύο συμβούλους -και συγκεκριμένα τις εταιρείες Houlihan Lokey και Admiralty Harbour Capital- προκειμένου να αξιολογήσουν της κεφαλαιακή δομή και να εκτιμήσουν τη συνολική ρευστότητα της εταιρείας.


Η Zhou Chuanyi, αναλύτρια πιστώσεων της Lucror Analytics με έδρα τη Σιγκαπούρη, επισημαίνει ότι αυτού του είδους οι ενέργειες συνήθως προαναγγέλλουν αναδιάρθρωση χρέους. Οι επενδυτές, από τη μεριά τους, επί του παρόντος, παρακολουθούν στενά τις πληρωμές τόκων και αναζητούν ενδείξεις για το εάν η διαδικασία πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα. «Μια αναδιάρθρωση είναι πολύ πιθανή”, εκτιμά η Zhou.

Τα δολαριακά ομόλογα της Evegrande έχουν ήδη αποτιμηθεί με βάση τον κίνδυνο αναδιάρθρωσης. Οι ομολογίες της εταιρείας με επιτόκιο 8,25% και λήξη τον Μάρτιο του 2022 υποχώρησαν κατά 5,7 σεντς ανά δολάριο στα 26,8 σεντς στην αγορά του Χονγκ Κονγκ, το μεσημέρι, σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg. Εν τω μεταξύ, η μετοχή της εταιρείας έχει χάσει σχεδόν το 83% της αξίας της κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους.


Η εταιρεία από τη Σεντζέν, η οποία στο παρελθόν βασίστηκε στη φθηνή χρηματοδότηση και τροφοδότησε με δανεισμό την επέκτασή της σε τομείς όπως το ποδόσφαιρο, τα ηλεκτρικά οχήματα και το φυσικό νερό, πλέον φαίνεται να ξεμένει από επιλογές που θα μπορούσαν να την απαλλάξουν από τους πιστωτές της. Το τοπικό οικονομικό περιοδικό Caixin ανέφερε ότι δεκάδες επενδυτές και εργαζόμενοι της Evergrande που είχαν αγοράσει τα προϊόντα διαχείρισης πλούτου της εταιρείας συγκεντρώθηκαν έξω από τα κεντρικά γραφεία της στη Σεντζέν προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της.

Η Evergrande δεν ανταποκρίθηκε στα αιτήματα να σχολιάσει την κατάσταση. Ωστόσο, στην γνωστοποίηση που κατέθεσε στο χρηματιστήριο η εταιρεία προειδοποιεί τους επενδυτές της ότι οι ταμειακές ροές της βρίσκονται υπό «τρομερή” πίεση. Προσθέτει, δε, ότι οι συμβάσεις πωλήσεις ακινήτων της εταιρείας θα σημειώσουν «σημαντική πτώση” τον Σεπτέμβριο, καθώς αρνητικά δημοσιεύματα του Τύπου έχουν πλήξει την εμπιστοσύνη των αγοραστών ακινήτων.


Επιπλέον, σημειώνει ότι οι υπόλοιπες προσπάθειές της για άντληση κεφαλαίων -και συγκεκριμένα η πώληση συμμετοχών στις εισηγμένες εταιρείες της ηλεκτρικών οχημάτων και παροχής υπηρεσιών ακίνητης περιουσίας- δεν απέφεραν τα «αναμενόμενα αποτελέσματα”.

«Λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες, τις προκλήσεις και την αβεβαιότητα όσον αφορά τη ρευστότητα, όπως προαναφέρθηκε, δεν διασφαλίζεται ότι ο όμιλος θα είναι σε θέση να εκπληρώσει τις οικονομικές υποχρεώσεις του που προκύπτουν από τις σχετικές χρηματοδοτικές και άλλες συμβάσεις”, προσθέτει η Evergrande στην γνωστοποίησή της στο χρηματιστήριο.



ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

 

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

 

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

 

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ  ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.

2.0.  Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:

2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.

2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.

2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.

3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.

4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.

5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.

6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.

7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.

8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.

ΠΗΓΗ:esy-keratsiniou.blogspot.com

ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ, ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΙΟΣ...



ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
 ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ, ΚΟΜΜΑ, ΔΟΓΜΑ 

  
 ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”   
ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε.ΣΥ.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ



ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ 

600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 


50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ 


ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ 


ΠΡΟΣΟΦΟΡΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ Τ.Χ.Σ. 

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΣ 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ