Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ




ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΡΘΡΟ 32 ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ 3,4 ΚΑΙ 5 ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΑΡΘΡΟ 140 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5 ΟΡΙΖΟΥΝ ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΠΑΡΑΔΟΞΑ , ΠΡΩΤΟΝ Η ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΣΩΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ Η ΝΟΜΙΜΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΕ ΦΥΛΛΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 32 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΚ Α 131 ΤΟΥ 2006 ΝΟΜΟΣ 3469/2006 ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ ,ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΟ ΠΩΣ ΕΝΩ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΛΕΓΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ , ΤΟΝ ΑΝΩΤΑΤΟ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΝ :ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΑΛΙ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΠΑΡ. 3 ΚΑΙ 4 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΥΟ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΥΠΗΡΧΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ, ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ , ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΥΛΩΝΑ.


ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ 3 ΚΑΙ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 



ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 3 ΚΑΙ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32, ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΕΙ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΟΜΩΣ Η ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, (ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΑΘΕΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ»), ΑΡΑ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΟΥΤΕ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑΟΥΤΕ Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ 3 ΚΑΙ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ


ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ:

(ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ VIDEO ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://www.youtube.com/watch?v=J-0F67HINoc)

ΑΡΑ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΟΥΤΕ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ, ΟΥΤΕ Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ 3 ΚΑΙ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ


ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ. ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ.

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΗΘΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΝΑ, ΟΠΩΣ Η κ.α. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, (ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ), ΝΑ ΔΕΧΘΗΚΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΜΕ ΜΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ  ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.

ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΤΗΣ Θ’ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΦΕΚ 187/Α’/28.11.2019ΑΛΛΑΞΕ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ 27ΗΣ ΜΑΙΟΥ 2008 ΤΗΣ Η' ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ
ΔΙΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΟΜΩΣ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΑΦΩΣ ΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΣΕ ΣΩΜΑ

Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΩΡΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΝ

ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 5 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 32 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ 
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ  Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΣΕ ΦΥΛΛΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (ΦΕΚ), ΟΠΩΣ ΕΠΙΤΑΣΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2, ΕΔΑΦΙΟ β)  ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 5 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3469 (ΦΕΚ Α’ ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 131/28 ΙΟΥΝΙΟΥ ΤΟΥ 2006),ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. 

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ

Η ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ      

Η ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ ΜΕ ΝΟΜΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3469 ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΣΕ ΦΥΛΛΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΝΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΙ, 

Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΙΜΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΝΟΜΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΝΟΜΙΜΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.

ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ, ΜΗΤΡΩΝΥΜΟ, Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ, Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΞΗΧΘΕΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ Ο ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ, ΟΤΙ Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΜΗΛΑΚΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, (ΒΛΕΠΕ: https://www.hellenicparliament.gr/Dioikitiki-Organosi/Ypiresies/Genikes-Diefthynseis/D-Ilektronikis-Dioikisis-Ekdoseon-Vivliothikis/D-nsi-Vivliothikis-tis-Voulis), ΒΕΒΑΙΩΣΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ - ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΟ ΒΑΣΙΛΗ ΝΟΥΛΕΖΑ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕΙ ΦΕΚ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ.




Η ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΦΥΛΛΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΤΙΚΟ ΝΟΜΟ,  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ, ΣΤΙΣ 18 – 3 –2019, ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ  ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΚΑΘΑΡΑ, ΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΕΚ, ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO, (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΛΙΝΚ:  https://www.youtube.com/watch?v=qu7bESk3nTI).



ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΕ ΣΩΜΑΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:


ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ 5 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ  ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΑΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΩΣ ΧΩΡΑ...

===========================================================================
Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ

================================================================================================================================

ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ.... ΔΙΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ... ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ... ΔΙΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΙΕΡΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ...  ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ... ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΙ ΝΟΜΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟ..... ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ  ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΦΕΚ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ....

ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 

33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΟΙ


ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 200 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΟΥ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΥΘΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΙΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

ΕΛΛΗΝΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΝΟΜΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΚΡΑΤΟΣ ( ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΟΙΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ 12 ΑΞΙΩΝ 18 ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ - ΔΗΜΟΤΗ.

ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ - ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΚΑΙ ΔΟΛΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΟΥ ΑΠΟΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΠΙΣΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ.

ΔΕΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ, ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕΛΛΟΝ.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΧΥΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΣΑΙ Ε.ΣΥ. 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ




ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α


ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ


Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.


Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.


Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.


Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS - GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .
2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ " θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ 

1.0  Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου 

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ 



1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ. 

1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.


1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά. 

1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.  

1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.


2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,  

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ 

1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών. 

1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ   

1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.  Αυτό αφορά : 
α)  Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής, 
β)  Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους, 
γ)   Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια, 
δ)  Ναυτιλία, 
ε)  Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται, 
ε)    Δομή οικονομίας, 
στ)   Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,  
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός, 

1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
 2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, 
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,   
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,  
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων  από ανασκαφές κυρίως  αυτών των Μουσείων, 
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς  του Έθνους μας,
 η)  Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
 θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις, 
ι)  Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα, 
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες, 
λ)  Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,  
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ, 
ν)  Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων, 
ο)  Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ, 
π)  Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ, 
ρ)  Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, 
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ, 
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ., 
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ., 
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ, 
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ, 

1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις  Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,  
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.  
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,  
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών, 
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός  έλεγχος  αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.  


3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων 



1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση  καθαρά Εθνικού  Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος. 


1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις  Τράπεζες σήμερα  από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας,  ή θα τα  διαγράψει  ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική  επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό  πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας. 

1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.

1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή  ιδιωτών.

1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.

*  οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός  δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο. 

ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ, ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΙΟΣ...



ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
 ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ, ΚΟΜΜΑ, ΔΟΓΜΑ 

  
 ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”   
ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε.ΣΥ.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ



ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ 

600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 


50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ 


ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ 


ΠΡΟΣΟΦΟΡΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ Τ.Χ.Σ. 

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΣ 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.